Компанія здійснює повернення та обмін продукції належної якості згідно із Законом " Про захист прав Споживачів".

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливі упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Також важливо, щоб упакування замовленної продукції було неушкодженим. Інакше повернення та обмін неможливі. 

Процедура скасування замовлення

У будь-який момент покупець має право скасувати своє замовлення, навіть коли товар вже був доставлений. Водночас покупець зобов'язується попередити Компанію про скасування замовлення у найкоротші терміни. Покупцеві, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час з поважної причини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або до офісу, повертається лише сума вартості товару (без транспортних витрат). Покупець розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після її здійснення може призвести до того, що Компанія відмовить в обслуговуванні цього Покупця у подальшому.

Обмін товару

Обмін товару можливий упродовж 14 днів, за винятком дня купівлі. Поверненню та обміну підлягає виключно той товар, що не був у вжитку і зберіг товарний вигляд та споживчі якості.
У разі пошкодження цілісності упакування або якщо оплата товару проводилася карткою зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок Компанії.

У решті випадків повернення або обмін товару відбувається за рахунок покупця, комісія за повернення або обмін залежить від вартості послуг транспортної компанії (сума послуг транспортних компаній на повернення та обмін товару від 30 грн).
Повернення грошей або заміна на інший товар проводиться після отримання Компанією замовлення (що повертається), упродовж 7 днів з моменту отримання товару Компанією. Кошти будуть повернені на банківську карту клієнта.

Умови повернення товару неналежної якості

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості купленого товару, він може бути підданий спеціалізованій експертизі (експертизу проводить споживач). Обмін товару або повернення грошових коштів в такому випадку здійснюється тільки за результатами експертизи. 

 

Для здійснення обміну/повернення купленого товару вам необхідно скласти та надіслати лист з темою «Повернення (обмін) товару» на електронну адресу yvonikaoffice@gmail.com, в якому необхідно:

• Вказати ПІБ покупця, адресу та телефон;

• коротко описати причину повернення/обміну товару ( при наявності - прикріпити результати експертизи);

• додати фото або відео товару, який ви хотіли б повернути або обміняти;

 

Якщо товари відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, то, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити покупцю в обміні та поверненні коштів.